Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

To..βάλσαμο της απογοήτευσης...




Η απογοήτευση..
θεωρείται κακό πράγμα. Αλλά πως θα συνειδητοποιήσουμε τι προσδοκούμε,τι ελπίζουμε αν όχι με την βοήθεια της απογοήτευσης
Και πως αλλιώς θα κατακτήσουμε την αυτογνωσία στο μέτρο του εφικτού αν όχι μέσω αυτής της συνειδητοποίησης
Ο λαός μας είθισται να λέει''μαθαίνεις απ' τα λάθη σου''
Πως μπορεί ο άνθρωπος να δει ξεκάθαρα τον εαυτό του,αν δεν κοιταχτεί στον καθρέφτης της απογοήτευσης
Δεν θα πρέπει να αναστενάζουμε όταν συναντούμε στο δρόμο μας απογοητεύσεις λες και είναι κάτι που θα προτιμούσαμε να λείπει απ' τη ζωή μας.
Θα πρέπει να τις δεχόμαστε,να τις αφουγκραζόμαστε
Όποιος θέλει πραγματικά να γνωρίσει τον εαυτό του,θα πρέπει να αποδέχεται τις απογοητεύσεις του.
Διότι θα ξέρει με απόλυτη σιγουριά ότι δεν είναι ζεματιστό καταστροφικό δηλητήριο,αλλά δροσιστικό κατευναστικό βάλσαμο που μας ανοίγει τα μάτια και μας βοηθάει να δούμε τα αληθινά όρια του εαυτού μας.
Ίσως κάποιος έχει την ελπίδα ότι μειώνοντας τις προσδοκίες του,θα μπορέσει να τις πραγματοποιήσει πιο εύκολα,ότι θα δημιουργήσει έναν αξιόπιστο πυρήνα,ικανό να προστατευθεί αποτελεσματικά από τον πόνο της απογοήτευσης
Αλλά...
τι θα άξιζε μια ζωή,όπου όλες οι παράτολμες και άμετρες προσδοκίες απαγορεύονταν;...

12 σχόλια:

efhbos είπε...

Γεια σου Υλις...!
Εγω λεω οτι ειμαστε το συνολο των εμπειριων μας.Και οταν λεμε εμπειριες...Κατα κυριο λογο...Οι περισσοτερες δεν ειχαν ευχαριστο τελος...!Αν δεν αποδεχτεις την απογοητευση...Ουσιαστικα δεν υπαρχεις!

Καλως σε βρηκα!

55fm είπε...

Λόγω μάλλον και ηλικίας...συμφωνώ με τον έφηβο!
Σε γυάλα η ζωή είναι ζωή χαμένη!
Τα συναισθήματα υπάρχουν για να βιώνονται, φίλη μου καλή!
Οι φόβοι καταργούν τη ζωή!
Κατά παραγγελία ζωή, λέει;
Του τύπου, μια ζωή ελαφρώς ψημένη και ναι και όχι...ωμή ζωή;
Δε λέει, φιλεναδίτσα μου γλυκιά!
Σε φιλώ γλυκά!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Μα γινεται να μην τα δοκιμασουμε ολα και τα καλα και τα δυσκολα εως οτου να πουμε πως νιωσαμε την γευση της ζωης;Απογοητευση,χαρα,λυπη και λαθη.Το πιο εκρηκτικο μειγμα που συνθετει αυτο που βιωσαμε, αυτο που ειμαστε.Σκεφτομαι ομως πως το ευχαριστο,το ευκολο το θεωρουμε και λιγο δεδομενο.Η απογοητευση ειναι που θα βαλει σε λειτουργια τους μηχανισμους της αναζητησης και θα προβληματισει.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Ετσι είναι νεαρέ μου efhbe,να μαθαίνεις απ'αυτες και να συνεχίζεις με τα καλλύτερα!καλωσόρισες,τα λέμε.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Oλγα μου,τα συναισθήματα είναι για να τα βιώνουμε έντονα και να βρίσκουμε την δύναμη να μαθαίνουμε απ'τα δύσκολα και να προχωρούμε με αισιοδοξία.Με συγκίνησε παρα πολύ ο Τόλης ο Νικηφόρου στη γειτονιά σου και μου βγήκε όλο αυτό!Φιλιά κορίτσι μου,να'σαι καλά!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Ναι Γιάννα μου,έτσι είναι μέσα απο απογοητεύσεις,λάθη,γευεσαι και απολαμβάνεις μετα την κάθε όμορφη στιγμή και προσπερνάς τα δύσκολα!φιλιά και την καλημέρα μου!

Μαρια Νικολαου είπε...

Μεγάαααααααααλη ερώτηση η τελευταία...

Η δική μου απαντηση παντως ειναι ΤΙΠΟΤΑ

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Αυτο είναι κοριτσάρα μου,τόλμα τα παράτολμα και μαζί με τα ασχημα συμπλέουν και τα όμορφα και...η επιλογή είναι στο χέρι μας για τα όμορφα της ζωής!φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Πέλα! Τι όμορφια θα είχε η ζωή αν όλα ήταν τέλεια,θα ήταν μονότονη.
Τα δύσκολα είναι μέσα στη ροή της ζωής,μαθαίνουμε από αυτά, γινόμαστε πιο δυνατοί και συνεχίζουμε το ταξίδι μας...
Όσο για την απογοήτευση σε όλους μας συμβαίνει να βάλουμε ανθρώπους πολύ ψηλά,να γκρεμιστεί αυτό που προσδοκούμε,μα τελικά μαθαίνουμε πιο πολύ από τους ανθρώπους που μας πληγώνουν...Σε ζάλησα φίλη μου!Φιλάκια!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Δεν με ζαλίζεις κοπέλα μου.Η επαφη με τους ανθρώπους είναι το καλυτερο φάρμακο για την σκέψη και την ψυχή.Κρατάμε αυτά που μας γεμίζουν και όσο για τ'αλλα...ας τα φυσίξει μακριά ο άνεμος...Καλημέρες..κι έχει έναν ήλιο έξω χαρά θεού!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Αν δεν πάμε στον πάτο δεν εκτιμούμε την ανάσα της ανάδυσης.
Αν δεν υπήρχε η νύχτα δεν θα καταλαβαίναμε την ομορφιά του φωτός.
Αν δεν υπάρχει η απογοήτευση, δεν θα αξιολογήσουμε ποτέ τη χαρά.
Ολα είναι μια αλυσίδα αντιφάσεων που μας καλεί να δοκιμαστούμε και να τοποθετήσουμε τους κρίκους της.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Eτσι είναι Συμμορίτες μου.Να συμμοριτευουμε την ζωη με τα πάνω της και τα κάτω της!