Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Μια καλημέρα από τον βορρά..με χρώματα φθινοπώρου!!



Πάνω στου κόσμου το γεφύρι
ο ήλιος βγαίνει δυο φορές
σε κάποιους κάνει το χατήρι
να δούνε δυο ανατολές

Είναι ο βοριάς μια χούφτα χιόνι
απ'της ερήμου την καρδια
κι όσο το βήμα μεγαλώνει
στάζουν τα χέρια σου νοτιά

Πάνω στου κόσμου το γεφύρι
η νύχτα είναι Κυριακή
κι αν σου γεμίσει το ποτήρι
να το ρουφήξεις σαν φιλί

Είναι ο Βοριάς μια χούφτα χιόνι
απ'της ερήμου την καρδιά
κι όσο το βήμα μεγαλώνει
στάζουν τα χέρια σου Νοτιά...

Μουσική / στίχοι Dasho Kurti, Aγγελική Κοτσά
c.d. "Ολα είναι εδώ" | Μικρός Ηρως 2010


Μουσική/στιχοι:Ζulfu Livaneli/ Λευτέρης Παπαδόπουλος


19 σχόλια:

Margo είπε...

Σήμερα από την βόλτα μου στη μπλοκογειτονιά πήρα πολύ και καλή μουσική.
Να σαι καλά Πέλα μου..

Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι..

Φιλιά!

Unknown είπε...

την καλησπέρα μου

Ευρύνοος είπε...

Καλησπέρα κι απο μένα..

όλα καλά?

ασπασμοί :)

Ανώνυμος είπε...

Καλημεραααααααα

:))))

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Καλη σου μέρα Πέλα μου!
Καλημερα στο Βορρά απο το νότο!
Φιλακια πολλά!
Πελα μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!

kariatida62 είπε...

KALISPERA KAI FILIA APO TON LEFKO PYRGO!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Καλημέρα Μargo!!Φωτεινή να'ναι :)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@meggie
Tην καλημέρα μου πλέον..
χαρούμενη και αισιόδοξη να"ναι!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Ευρύνοε
Χαθήκαμε..αλλά δεν ξεχαστήκαμε εε;;
Ολα καλά φίλε μου :)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Coula
Kαλώς το ζούζουλο της παρεούλας μου!!
Φιλιάαα!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
ετσι μπράβο:)να ζουζουνίζεις που και που..Καλημέρεεεες!!!!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Καρυατιδα
(βλέπω τα spa κάναν καλά την δουλειά τους χαχαχα!!)
Μια κομη να ανεμίζει ψηλα στον Λευκό Πύργο..δική σου είναι;;;;;
Να περνάς όμορφα!!!
Καλημέρεες!!!!!!

Poet είπε...

Καλησπέρα, Πέλα, καλησπέρα σε όλους. Βορράς κι εδώ, Λευκός Πύργος κι εδώ με το μοναδικό φθινόπωρο.

Ωραία τραγούδια. Καλό μήνα.

iamaticus είπε...

Ευγενικη Ιλυς μου...

Μια καλησπερα...
Να ακου πως...το Φθινοπωρο:

http://www.youtube.com/watch?v=vB_pFsQN0Is&feature=channel_video_title

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Phivos Nicolaides είπε...

Καλησπέρα Πέλα και καλή συνέχεια. Υπέροχη η μουσική επιλογή σου!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Poet!
Μια καλημέρα και στη θεσ/νίκη!!
Ονειρο είναι στην παραλία της ημέες φθηνοπώρου!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Iam!
Oμως..τα χρώματα του φθινοπώρου είναι τα πιο όμορφα στην παλέτα του Ζωγράφου!!Έχουν γλύκα και γαλήνη..
Ακου τι έγραψε ο ΧΑΤΖΙΔΆΚΗς ένα απόγευμα φθινοπώρου του ΄63..
http://www.youtube.com/watch?v=EPE9-B4KmIU
Καλημέρεεες!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Φοιβος
Την καλημέρα μου Φοίβε!!
Τωρα τελευταία ανακάλυψα αυτόν τον τραγουδοποιό!Και με ενθουσιασε..
Μια όμορφη φθινοπωρινή μέρα να έχεις!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Καλημέρα σας σεβαστή κι αγαπητή Ιλύς του Βορρά!
Τραγουδακι σημερα από το Νοτο (σε σχέση με το Βορρά ενταξει?)

http://www.youtube.com/watch?v=w46DGZ2oWbg

Καλημερααααααααααααααααααααααααα
Πέλα μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!