Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Η αγάπη στέργει..πιστεύει..υπομένει..ελπίζει.

Πάντα στέργει, πάντα πιστεύει,

πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει.

Ο Ύμνος της Αγάπης

"Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμι. Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντά μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι.
Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία. Πάντα στέργει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει.
Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει. Είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται. Είτε γλώσσαι, παύσονται. Είτε γνώσις, καταργηθήσεται. Εκ μέρους δε γιγνώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν. Οταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται.
Οτε ήμην νήπιος, ως νήπιος ελάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην.
Οτε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου. Βλέπομεν γαρ άρτι δι` εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον. Αρτι γιγνώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην. Νυνί δε μένει πίστις, ελπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα. Μείζων δε τούτων η αγάπη"

[Α Κορινθ., ιγ' 1-13] Απόστολος Παύλος

Ολη η ερμηνεία του "θείου Πάθους" μέσα από τον Υ μνο της Αγάπης του Αποστόλου Παύλου


Καλή Ανάσταση

Το video είναι από το"Κατά Ματθαίον Πάθη"του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπάχ.



39 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλη Ανασταση και σε σενα κουκλα μου!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

ενα χαμογελο τρυφερο σου αφηνω Πελα
και την αγαπη μου μαζι
κι η ευχη μου μια ειναι:
να μη ξεχασεις με ποια τα επιθετα
σε χαρακτηρισε ο Ελυτης...
ενταξει?
θα στο θυμιζω
αλλα αν λειψω εγω
να το θυμιζεις εσυ στον εαυτο σου

ΑΝΘΗ είπε...

Εύχομαι ο Γολγοθάς των δακρύων μας για το Θείο Πάθος να μας οδηγήσει μέσω της αγάπης στη λαμπρηφόρο ανάταση της ψυχής.
Εύχομαι ευλογημένη και ζωοποιό Ανάσταση σε σένα, Πέλα μου, αλλά και σε όλους τους συνδίκτυους φίλους!

Μαρια Νικολαου είπε...

Kαλή Ανάσταση και σε σενα με υγεια και αγαπη

IonnKorr είπε...

Καλή Ανάσταση και από μένα Πέλα.

efhbos είπε...

Εγω μπροστα σε αυτο το ποστ...Δεν νομιζω οτι χρειαζετε να πω κατι...

Καλο πασχα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Υπεροχο Πελα!Καλη Ανασταση.
Ευχομαι κι αυτη η Πασχαλια γεματη χαρα και υγεια.

Margo είπε...

Η αγάπη όλα τα αντέχει(;) ευχή κάνω!

Καλή Ανάσταση Ίλυς μου με γαλήνη και αγάπη πολύ!
Σε φιλώ!

Καλυψώ είπε...

Πελα..

Καλη Ανασταση και απο εδω
με την ευκαιρια της ομορφης αναρτησης σου..!!

σε φιλω γλυκα
να περασεις ομορφα
με οσους αγαπας..:):)

delta είπε...

Το Πάσχα, εκτός από χαρούμενες εικόνες και μυρωδιές, είναι κυρίως γιορτή της Αγάπης.

Με πολλή αγάπη λοιπόν

Τις καλύτερες μου ευχές και σε σένα Πέλα μου.

Η φλόγα της Ανάστασης ας ανάψει στην καρδιά σου

Betty Manousos είπε...

Πελλα,υπεροχη ιδεα για ποστ!κ η μουσικη θεικη. Τι καλλιτερο για ενα Πασχα με αγαπη.
Καλο Πασχα!
Φιλια
Μπεττυ

Υ>Γ> Μαρεσει ο Ελυτης πολυ. Διαβασα το σχολιο της Πεταλουδας. Αν βρεις καποια στιγμη το χρονο, θα ηθελα παρα πολυ να μου πεις σχετικα.
Φιλακια
Μ.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλή Ανάσταση γλυκια μου !!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Ρικη
Ρίκη μου,Καλή Ανασταση κορίτσι μου!Και όσο για τους μεζέδες στην Κρήτη..αυτου τους κοχλιους..έχω να λέω!Φιλί!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Πεταλούδα
Το χαμόγελο τ'άρπαξα στον αγέρα..
Κι εσύ καλή μου,πάντα να στραφταλιάζεις πεταλουδίσια,με..πορεία
ανα(σ)τάσεως...
Μια αγκαλιά!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Ανθή
Να'σαι καλά Ανθή μου,Καλή Ανάσταση!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

!Μαρία
Καλή Ανάσταση,Μαρία μου..
Οτι αγαπάς να το'χεις στην αγκαλιά σου!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@ΙοnKor
Kαλή Ανάσταση,Ion,να περάσεις όμορφα!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

εφηβος
Εφηβούλη μου,Καλή Ανάσταση σου ευχομαι..και μια μέρα (είμαι σίγουρη δηλαδή)να σε καμαρώνουμε σε δημοσιευμένα ποιήματα!Φιλί!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@σκρουτζάκο
την πιο αισιοδοξη..δοσμένη με χιούμορ ευχή μας την άφησες εσυ!
Να'σαι πάντα καλά,και να χαμογελάς!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Γιάννα
Γιάννα μου της τέχνης και της καλαισθησίας!!Ο El Greco καταπληκτικος!Καλή Ανάσταση,γλυκειά μου,με αγαπημένους γύρω σου!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Μαργκο
Ηγιαγιά μου Μαργκο,έλεγε το εξής..
"Θεέ μου,μη μου δώσεις τόσο πόνο όσο αντεχω"Πολύ μεγάλη κουβέντα!
Ηαγάπη πιο δύσκολο!!
Καλή Ανάσταση να έχεις!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Καλυψώ
Και εσύ κορίτσι μου.Καλό Πάσχα!
Ναβρεις την Ανάσταση μέσα σου!!
Ενα φιλί!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@delta
κυρίως Δημήτρη,το Πασχα είναι γιορτή της Αγάπης
Δεν υπήρξε ποτέ τέτοια ανιδιοτελης αγαπη,που να εμπνέεται απο την αιώνιο θυσία του Θεού!
Οτι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Betty
Μπέτυ μου Καλό Πάσχα με πολλή αγάπη στην καρδιάσου!!Φιλί!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή Ανάσταση, με υγεία πάνω απ' όλα και πολλή αγάπη στις ψυχές μας!
Φιλιά :)

επί λέξει είπε...

Τα χρόνια μου πολλά, με αγάπη και ευημερία!

:)

Υ.Γ.Πόσο ευπρόσδεκτη στα αυτιά μου η μουσική υπόκρουση.

Ανώνυμος είπε...

Χριστός Ανέστη !ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

καλώς σε βρήκα! Να είσαι πάντα καλά.



Mysteri planet

Δημιουργία είπε...

Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά, με υγεία. Και του χρονου!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Ανεμοδούρα
Χρόνια Πολλά σου με αγάπη να'σαι πάντα χειμαρώδης και αλέγκρο στη ζωή σου όπως και στο blog σου!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@επί λέξει
Καλώς όρισες,Χρόνια Πολλά και από μένα με υγεία και διάφανη σκέψη!
Η μουσική είναι και αυτή μια αγάπη,χαίρομαι που την απολαμβάνουν και άλλοι.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@ανώνυμος
Χρόνια Πολλά με υγεία
και καλώς όρισες στη γειτονιά μου!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Δημιουργία
Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη, να'μαστε καλά πάνω απ'όλα!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχη επιλογή... αυτή η σκέψη για την αγάπη είναι εξαίρετη... ως κύμβαλο αλλαλάζον...

Καλή ανανέωση με χρώμα, ανάταση με φτερά για να πετάς και ανάσταση για να υπερβαίνεις τους στόχους...

Φιλί, αγγαλιά, χαμόγελο...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@oδοιπόρε
Να σε "ακούω"πάντα καλά..εε και μην χανεσαι:)

angel είπε...

xristos anesti, xronia polla kai kala!!!!!

55fm είπε...

Καθυστερημένα,υποκλίνομαι στην επιλογή σου!
Χρόνια πολλά γλυκιά μου!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@angel
Χρόνια Πολλλά και από μένα
Καλώς όρισες!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@50fm
Oλγα μου να'σαι καλά!Και να περνάς πάντα καλά!Η Κυθνος μας τρέλανε..απίστευτα όμορφη!