Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Οταν

.. καθημερινά βομβαρδίζεσαι από παντού με ειδήσεις,πληροφορίες,σχόλια Οταν στην καθημερινότητα με το καλημέρα σας απαραίτητο συνοδευτικό είναι, η ανεργία.η φτώχεια....θα πείνάσουμε..καταρέουμε..πτωχεύσαμε....Δεν μπορεί θα ενδώσεις κάποια στιγμή και είχα πει θα το κλείσω το κουμπί και δεν θα αναφερθώ και εγώ σε ότι ακούγεται από κάθε στόμα,σε ότι ταλανίζει την σκέψη όλων . Βλέποντας όμως αυτό το καταπληκτικό video,ήθελα να το μοιραστώ και εδώ μαζί σας.Μαντρωμένα προβατάκια,χωρίς περιθώρια διαφυγής(τα γλυκούλια μου)με τα τσομπανόσκυλα(χωρίς παρεξήγηση,τα λατρεύω τα σκυλιά )γύρω τους να έχουν τον έλεγχο.Μου δίνουν την εικόνα του λαού μας με όλους αυτούς του ΔΝΤ και λοιπών συμβούλων,κριτών,επικριτών,αφεντάδων(που απ'ότι φαίνεται θα είναι και οι μόνιμοι τουρίστες το φετινό καλοκαίρι)να μας οδηγούν και να μας παίζουν σαν το μπαλάκι του πιγκ-πογκ στις αγορές του κόσμου κατά το δοκούν.Λες και είμαστε πίνακας σε πλειστηριασμό ή το χειρότερο άλογο κούρσας που στοιχηματίζουν πάνω του,αν θα τερματίσει ή θα καταρρεύσει

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!!


Τα σχόλια και τα σχολιανά δικά σας....

13 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Eμενα παντως μαρεσαν τα φωτιζομενα προβατακια :)

Ανώνυμος είπε...

Μπείτε τώρα στο
dj-tshirts.blogspot.com
για να δείτε τα καινούργια καλοκαιρινά
σχέδια σε t-shirts!

Θα τα λατρέψετε!
Αντικαταβολή σε όλη την Ελλάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Α γεια σου
Μαντρωμενα προβατα
απο φτωχεια, απο ανασφαλεια , απο ΜΜΕ, απο τα παντα.....
Η μονη λυση, κλεινεις την τηλεοραση

Κι αυτα τα προβατα βρε παιδι μου, τα πιο ομορφα και αγνα πλασματα του κοσμου, γεννημενα για να τα φανε τα ζωα οι ανθρωποι...
Δε σου λεει κατι αυτο;
Αν εισαι αρνι σε τρωει ο λυκος....

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Θελω να σου πω Πελα μου οτι φοβαμαι γιαυτα που θα γινουν για μενα χωρις εμενα.Δυστυχως δεν θα αποφυγουμε τα χειροτερα και μας βλεπω να τρεχουμε κι εμεις σαν τα γλυκα προβατακια για την επιβιωση.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Τι βίντεο είχε τύχει και το είχα ξαναδεί.
Ο παραλληλισμός, δε λέω, δυστυχώς εύστοχος....

Όμορφο βράδυ σου έυχομαι!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@ Μαρία
Εκαναν πολυ ωραία παρουσίαση οι Ουαλοί.Τ α πιο αθώα πλάσματα οι αμνοί...εμεις βέβαια όχι...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Ανωνυμος
Καλώς όρισες..ωραία τα Tshirts

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Σκρουτζάκο
Καλό Σαβατοκύριακο πια πότε πέρασε η εβδομάδα...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Ρίκη
ομορφο βιντεο ΡΊΚΗ ..το είδα μετα απο μια ψυχοπλακωτική συζητηση,και έτσι χαμένα θα αισθάνονταν και αυτα.Εμεις τουλάχιστον έχουμε το περιθωριο σκέψης και επιλογής.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Γιαννα
Ασε Γιάννα μου,μας βομβαρδίζουν καθημερινά,προσπαθουν να χειραγωγήσουν την σκέψη μας,να μαυρίσουν την ψυχή μας...αλλάδεν θα τους περάσει...ελευθερες ψυχές πάντα θα τις κρατήσουμε σαν κόρη οφθαλμού.Φιλί!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Μια φορά και ένα τρελό
Τρελό μου,αν και με τέτοια βιντεο θα έπρεπε να χαμογέλάσουμε,την δεδομένη στιγμή αυτό μου βγήκε.Καλό ΣΚ!!
Αισιόδοξο..

Ευρύνοος είπε...

Απίστευτο βίντεο, το έχω δεί..

κι όμως έτσι είναι..
μας αμολάνε τα σκυλιά κι εμείς πάμε όπου θέλουν..

αχ, μέσα στο μυαλό μου είσαι..!

καλημέρα :)