Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Περι bloging ..ο λόγος..


bloging....χμμ..
Ξεκίνησε από ένα πείσμα και μια περιέργεια σαν μικρού παιδιού...που με χαρακτηρίζει γενικώς σαν άνθρωπο..άλλωστε αν δεν δοκιμάσεις πράγματα..δεν τολμησεις..δεν κάνεις ένα βήμα μπροστά και δεν ρισκάρεις (γενικώς) δεν θα ξέρεις δεν θα έχεις και την επιλογή του σωστού-λάθους..μ'αρέσει-δεν μ'αρέσει..

Γενάρης του 2009..λοιπόν..Ολη η οικογένεια στο σπίτι,πάλι μαζί!!(η χαρά των γιορτών Κούλα...)
Οι φοιτητές μου από την αλλοδαπή και από την Κρήτη(...ΡΊΚΗ άντε να σε ξεχάσω τώρα;;;χα..χα..)...

Μέχρι τότε με το κομπιούτερ είχα μια σχέση περίεργη..να..κάτι σαν "ο Γιάννης φοβάται το θεριό κια το θεριό τον Γιάννη"
Το μόνο που ήξερα.. και αυτό από ανάγκη,ήταν το office από έναν υπολογιστή παλαιό μη συμβατό (macintosh)για να κάνω την δουλειά μου

Πλατιάζω εεε;;; επανέρχομαι...

Λοιπόν,κάποια στιγμή δειλά-δειλά...μην γίνουμε και ρόμπα στους κατέχοντες την γνώση του PC....ρωτάω τον πληροφορικάριο της οικογένειας,κάτι πολύ απλό και αφελές γι'αυτόν, αλλά για μένα την άσχετη σημαντικό...
Τι..σαν....χαμπάρι εγώ..χα..χα.
Και τότε μου πετάει την μαγική φράση....
"ΜΑΜΑΑ ΕΙΣΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΙΤΗ"
αυτό ήταν..με'επιασε το λιονταρίσιο πείσμα μου...(Γιανναα ξέρεις εσύ..)άναψα και κόρωσα..
έχετε δει τούρκο από την κύπρο;ένα τέτοιο πράγμα
(οχι ότι είχε άδικο..λεμε τωρα..μεταξύ μας χα..χα..)
Αυτό ήταν...
Να ναι καλά το βλαστάρι μου!! Ουτε που το φανταζόταν πως ήταν η αρχή βαπτίσεώς μου σαν bloger(τρομάρα μου..)


Ααα..έχει και συνέχεια...

Η κόρη μου..που με έβλεπε να γράφω..να διαβάζω(να ξημερώνομαι γενικώς..) μου έβαλε την ιδέα να κάνω blog..To στήνω λοιπόν μετα κόπων και βασάνων..και εκεί που όλα πάνε καλά...ο γκούγλης....κάνει τα μαγικά του
(τώρα τι έφταιγε ο google ο καημένος.εγώ ήμουν η άσχετη.)
πάει χάθηκε το blog..εδώ το μπλόγκι..εκεί το μπλόγγι..άφαντο...
Εεε παράτησα και εγώ την ιδέα της επίδοξης blogger και συμβιβάστηκα με το ρηθέν...
(εε να μην τα ξαναλέμε τώρα..)...και ούτε κουβέντα για το εγχείρημα..χα..χα..
το μόνο που είχα ήταν ένα μειλ να μου θυμίζει την απόπειρα..
Κάποια στιγμή..αρχές καλοκαιριού 2009,πήγα να σχολιάσω κάπου,ανώνυμα πλέον..και ως δια μαγείας ο google μου εμφανίζει το "Ιλυς του χρόνου" απ'το πουθενά και...αυτό ήταν ...
έτσι άρχισε αυτό το ταξίδι στον διαδικτυακό χώρο.

Δεν ξέρω αν θα κρατήσει τόσο όσο δείχνει η φωτό...αλλά για μένα είναι και θα είναι κάτι πολύ όμορφο

Η ευαίσθητη meggie,και η εξαιρετική μου Γιάννα ,αφορμή αυτής της αναδρομής γιγνεσθαι blogger.
Που μου ρίξανε το γαντάκι για ένα παιχνίδι..για τα καλά και άσχημα του bloging..

Και τώρα στο δια ταύτα..Το καλύτερο μέσα από το bloging είναι ότι "γνωρίζεις" ανθρώπους που ίσως δεν θα είχες την ευκαιρία να τους ανταμώσεις ποτέ. Εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις να σαν να τους έχεις δίπλα σου..
Και όταν λέω γνωρίζεις,το εννοώ..αυτό το μοίρασμα σκέψεων..συναισθημάτων που κάποιες φορές νοιώθεις την ανάγκη να τ'ακουμπήσεις κάπου ..έμμεσα ή άμεσα,χωρίς να θεωρηθείς γραφικός φευγάτος..
Η ανωνυμία σε κάνει να πετάξεις την "μασκα¨του κοινωνικού στάτους και να είσαι ο εαυτός σου (ναι το πιστεύω αυτό γιατί κατά κάποιον τρόπο εκτίθεσαι όπως είσαι,αργά ή γρήγορα φαίνεται αυτό )

Γνώρισα (επιμένω:)ανθρώπους που με μύησαν στην μαγεία της επιστήμης τους..στο μέτρο του δυνατού βέβαια..

Blogs που μέσα από την μουσική γράφουν ιστορία..πολιτική..φιλοσοφούν..ονειρέυονται η ακόμη και να αποθέτουν την πίκρα τους για τεκταινόμενα,να αποτιμούν εμπειρίες..απόψεις..συμπεράσματα..
(Η μουσική..που την λατρεύω.. να βλέπω αυτά που δεν φαίνονται και εννοούνται )

Blogs που μέσα από τον Φωτογραφικό φακό τους..με απίστευτες φωτό μας δίνουν λίγο απο την ψυχή τους

Blogs που μέσα από αυτά γνωρίζεις και σε ταξιδεύουν σε τόπους..κουλτούρες..που ίσως δεν θα τα δεις ποτέ..

Blogs που με μύησαν σε διάφορες μορφές τέχνης και καλαισθησίας είδα και γνώρισα απίστευτα πράγματα δοσμένα με την αγάπη τους για την τέχνη..

Blogs που μέσα απο αυτή την επικοινωνία έχεις την δυνατότητα να πληροφορηθείς. να αφουγκραστείς.. να ψηλαφίσεις..να προβληματιστείς..να μπεις σε άγνωρα μονοπάτια..και συγχρόνως να έχεις την επιλογή μέσα από διαφορετικές απόψεις..θέσεις να κρίνεις..να βγάζεις συμπεράσματα..να συμφωνείς ή να διαφωνείς..να κρατάς ή να απορρίπτεις.

Και κυρίως..όταν έρχεται η στιγμή να γνωρίσεις και δια ζώσης κάποιους απ'αυτους τους συνομιλητές on line... είναι απίστευτο πόσο οικεία αισθάνεσαι μαζί τους..λες και τους ήξερες χρόνια ...σατόριον...(ξέρουν αυτοί :)


Kai όσο για τα αρνητικά του bloging..εκτος ότι σου κλέβει αρκετό χρόνο.. για όλα τα υπόλοιπα είναι επιλογή μου να κάνω το κλικ και να διαγράψω ότι δεν μου αρέσει..και εδώ είναι πιο εύκολο απ'ότι στην κοινωνική μας ζωή..για να αγκαλιάσεις ή να απορίψεις κάποιους ανθρώπους ή λογικές σκέψεων και συμπεριφορών..πράγμα λίγο δύσκολο στην καθημερινότητα

Oσοι από εσάς θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε το παιχνίδι...βέβαια οι κανόνες λέγανε,5 συν και 5 πλην του bloging..


Χρόνια Πολλά και Καλές Γιορτές!!

49 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Kαλα, επρεπε να γραψεις τοσα για να πεις οτι σκας απ τη ζηλεια σου που εχω γίνει Η κολλητη με την κορη σου;
Γιατι δεν το ειπες με δυο λογια καλε;;;;;;;;;;;;;;;
Χα χα χα χαααααααα
Καλααααααααααα να παθεις....οτι κοροιδευεις το κουκουλωνεσαι....μην επαναλαμβανω τον λογο...εκειιιιιιι να μην μπορεις να ξεκολλησεις· απο το μπλογκ μπουχα χα χα χαααααααααααα

Φιλακια Κρητικα απο μενα και την Ελενη
ΥΓ Θα της βρω εγω κανενα ντελικανη και θα την κρατησω για παντα εδω χα χα χα χα

55fm είπε...

Πέλα μου,κάπως έτσι δειλά-δειλά ξεκίνησα κι εγώ η άσχετη!
Πολύ τρυφερή η ανάρτησή σου και συμφωνώ με την άποψή σου!
Γλυκούλα μου πως θα σε γνώριζα χωρις το μπλόγκιν!
Εύχομαι πανέμορφες γιορτές!
Φιλιά πολλά όμορφο πλάσμα!

Ανώνυμος είπε...

καλά όλοι εμείς μαζί ξεκινήσαμε το blogging??? κι εγώ πριν ένα χρόνο έκανα τα πρώτα μου δειλά βήματα και δεν σας κρύβω πως μου αρέσει τρομερά!!!

πολλά φιλιά Πέλα μου από μένα και την ευχή να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη
απαραίτητα μια μουσική, φυσικά!

kariatida62 είπε...

Αν κατάλαβα καλά, μετά κρυφτούλι που είχες με τον κύριο Γκούγκλη, επίσημα πλέον γιρτάζεις την εγγραφή σου ως blogger με τις γιορτές...
Να ευχηθώ πρώτα καλά Χριστούγεννα για σένα και την οικογένειά σου και δεύτερον να ξαναγιορτάσεις του χρόνου τέτοια μέρα τα δεύτερα γεννέθλια του υπέροχου μπλογκ σου!

Η φωτογραφία με τις θείτσες όλα τα λεφτά...μου θύμισε το θεατρικό έργο:"Bιοπαλαιστής στην στέγη" έναν μονόλογο απίστευτο που είχε η Χρύσα Ρώπα!
Φιλάκια πολλά Πέλα μου!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

να τα εκατοστήσεις τα χρόνια σου στο blogging, μη γελάς η επιστήμη κάνει θαύματα, θα blog-άρουμε μέχρι τα 150-200 μας χρόνια!!!!

τα παιδιά μας είναι αμείλικτα και μένα όλο με κοροϊδεύουν τα "σκασμένα" όταν έχω απορίες, αλλά στο δρόμο τους θα βρουν το δάσκαλο τους, φαντάζεσαι τι εξελίξεις θα συναντήσουν αυτά στην ηλικία μας!!!!

γλυκές και χαρούμενες γιορτές σου εύχομαι!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Πέλλα μου, θα κρατήσω το μουσικό σου λαμπερό σπίτι για την δική σου συμμετοχή στην εκπομπή της πέμπτης.
Να σου ευχηθώ , το πάθος για bloging και ζωή να είναι ασίγαστο.
Φιλιά πολλά.

delta είπε...

Για σου ρε Πέλα Χάκερ!!! Σαν τις γιαγιάδες στη φωτογραφία να γίνεις κι ακόμα πιο μεγάλη και να συνεχίσεις να blogάρεις με το ίδιο κέφι.

(Καλά μου έρχεται στο μυαλό αυτή η εικόνα να στήνεις το blog σου μετά κόπων και βασάνων και μετά να βρίζεις τον γκούγκλι που το εξαφάνισε και ξεραίνομαι στα γέλια ;-)))

Poet είπε...

Πού καταλήγουμε; Ότι έχουμε όλοι τις ίδιες εμπειρίες και περίπου κοινή αντίληψη για τα πράγματα. Κι εγώ αισθάνομαι ευγνωμοσύνη που γνώρισα ωραίους ανθρώπους στο διαδίκτυο, που ανακάλυψα έναν ολόκληρο καινούριο κόσμο. Όσο για τα προβλήματα, αυτά πάντα υπάρχουν και στο κάθε τι.

Καλά Χριστούγεννα, Πέλα μου, και κάθε εκπλήρωση τον καινούριο χρόνο. Την εκπλήρωση που μόνο η αγάπη μπορεί να προσφέρει. Καλές γιορτές σε όλους τους μακρινούς πολύτιμους φίλους μου. Να είστε πάντα καλά.

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Γεια σου Πέλα μου μια χαρά τα πας με το μπλογκινγκ!
Καλά,τα παιδιά μας κάτι έχουν να πουν πάντα για να μας πειράξουν.
Η αλήθεια είναι ότι η νέα γενιά έχει μεγάλη έφεση στην τεχνολογία.
Σου εύχομαι καλές γιορτές να περάσεις πολύ όμορφα με τους ανθρωπους που αγαπάς!Φιλάκια!

Φώτης είπε...

Πέλα μου!!!!

Χρόνια σου Πολλά και εύχομαι οι μέρες που έρχονται να είναι γεμάτες υγεία, αγάπη και κάθε είδους ευλογία και φυσικά...ελεύθερο χρόνο για να απολαύσεις με τους ανθρώπους που αγαπάς!

Πρόσεχε την κορούλα σου!
Η Ρίκη δεν αστειεύεται!
Τη γνώρισα από κοντά και φαίνεται άνθρωπος που πραγματοποιεί τις...απειλές της!
Χα χα χα...

Πολλά φιλιά!!!

(Καλά, η μουσική δεν παίζεται!)

Unknown είπε...

Μάλιστα. Έτσι λοιπόν ξεκίνησες, γιατί σε είπαν αναλφάβητη ε; αλλά μετά ... αφού ανασυστάθηκες από τις στάχτες και το "Ίλυς του Χρόνου" στερεώθηκε γερά στου net τη σκάλα χωρίς άλλους αιφνιδιασμούς απο το κ. Γκούγκλη, το χαίρεσαι και το απολαμβάνεις και φυσικά σε ... χαιρόμαστε κι εμείς.

Πέλα μου καλές γιορτές σου εύχομαι. Υγεία για σένα και την οικογένειά σου. Αρμονία στο κόσμο σου.

Την αγάπη μου

Ευρύνοος είπε...

Καλημέρα!!!!!

ήρθα και διαβάζω την Γέννεση :)

χαίρομαι διότι έτσι "βλέπουν" πολοί το μπλογκάρισμα..
μία κοινωνία είναι κι εδώ μέσα που όπως είπες, διευκολύνει την επικοινωνία να γίνει μία μικρή ή μεγάλη κοινωνία..
ότι είναι έξω, είναι και μέσα..
άνθρωποι και Άνθρωποι..

με ότι ταιριάζουμε, συνεχίζουμε την ζωή..
και η μεγαλύτερη αλήθεια είναι οτι σάν σμίγουν άνθρωποι δια ζώσης, τότε, ανάλογα με την προηγούμενη επικοινωνία και φυσιογνωμία, αισθάνονται πολύ κοντά και πολύ γνωστοί, άσχετα με το οτι δέν είχαν ξανανταμώσει..
ξέρεις τί εννοώ..
κάτι που έζησα και αισθάνθηκα, στο Πήλιο..

λοιπόν, το παράκανα με το σχόλιο και πρέπει να το κλείσω..

ένα τραγούδι αγαπημένο μου σου αφήνω μαζί με τις καλύτερες ευχές μου!

http://www.youtube.com/watch?v=SnIRiioKAM0

ασπασμοί κυρία μου :)

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Και μετα απο ολη αυτη την περιπετεια ειχαμε την ευκαιρια να γνωρισουμε την καθαροτητα της ψυχης σου,την ομορφια της σκεψης σου και την ευαισθησια σου.
Ειναι υπεροχο το μπλογκινγκ γιαυτες τις στιγμες που ειναι μοναδικες.
Πελα μου επαιξες τελεια και σ'ευχαριστω πολυ.
Ευχομαι και αυτα τα Χριστουγεννα να σε φερουν κοντα στους αγαπημενους σου και να περασετε υπεροχα.Προσεχε τη Ρικη γιατι βλεπω την κορη σου Κρητικοπουλα.Κατι τετοια μου λενε κι εμενα στο Ρεθυμνο.
Πολλα φιλια και χρονια καλα κι ευτυχισμενα.

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

θα πω και δυο λογια για τη μουσικη σου που ειναι παντα υπεροχη.Αφηνω να παιζει ωρα πολυ και να με ταξιδευει.Αγκαλιες

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Ρικη Ματαλλιωτάκη
Βρε κουζουλίτσααα,παίζεις με τον πόνο της μαναααααααααααας;;;; χα.χα..
Μέχρι και τον chris Rea ;έβαλα να τραγουδάει το the way home..αλλα μπαααα δεν πιάνει.Το Λενάκι μου σήμερα πετάει για Ιταλία..ναάναι καλά και να πέρασει όμορφα!!
Καλές γιορτές να περάσεις Ρίκη μου με τους αγαπημένους σου!!!
Φιλιά!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@50fm
Ετσι είναι Ολγάκι..όπως τα λές..τα καλά του blogingσυναντάς ανθρωπους που σου"μοιάζουν"και η επικοινωνία γίνεται παρέα σου,στις χαρές και στα δύσκολα!!
Όορφα να περάσεις με πολύ αγάπη γύρω σου!!ΦΙΛΙΑ!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Silena μου..κερδισμένος ο γκούγγλ από την παρουσία σου εδώ..και εμείς βεβαίως..κάθε μουσική σου ένα ποίημα της ψυχής σου!!
Χρόνια Πολλα με ονειρεμένες αναρτήσεις!!
Η ΜΟΥΣΙΚΉ ΣΟΥ ΕΥΧΉ ΚΑΑΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗΗΗ!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@καρυυυ..αχα..χα.χα..αν σε κανα 30ρια χρόνια είμαστε ακόμη εδώ,κάπως έτσι θα είμαστε με το φακιόλι,και αν έτσι οπως πάνε τα πράγματα..οικονομικά λέω..οεο θα έχουμε και παραδίπλα καμιά κατσίκα και κανα δυο κοτούλες να μην ψοφήσουμε της πείνας χα..χα.

Χρόνια Πολλα!! να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!!εε και με οικονομία τα μελομακάρονα έχουν και θερμίδες..
ΦΙΛΙΑ!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΌΠΛΗΞ
ΤΟ πιο γλυκο και γευστικό blog της παρέας!!Που ξέρεις..με τις γευστικές αλχημείες σου μπορει να μας βρεις το ελιξήριο χα..χα..
Θα μας θυμουνται σίγουρα τα καμάρια μας..όπως λέμε και εμείς.."καλα έλεγε η γιαγια μας.."
Να πέράσεις όμορφα!!Χρόνια Πολλά!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@epikouros
Βαγγελη το πολύ της καρδιάς σου να το μοιράζεσαι μουσικά και ποιητικά μαζί μας και με όσους αγαπάς!!
Χρόνια Πολλά!!Θα ανταμώσουμε διαδικτιακά το βράδυ!!
Να μου φιλήσεις το καμάρι σου!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@delta
Δημήτρηηη δεν σου λέω τίποτα χα..χαχα..τοοο γέλιο,το καλό με μένα είναι ότι αυτοσαρκάζομαι και δεν το βάζω εύκολα κάτω..μουλαρίσιο πείσμα..
Καλές γιορτές να περάσεις με αγάπη γύρω σου!!Φιλιά!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Από ειρωνικά γελάκια πείσμωσα!
Κάπως έτσι ξεκίνησα δίχως να έχω ακουμπήσει τα πλήκτρα ποτέ.
Αυτά με ένωσαν με ανθρώπους..μου άνοιξαν την καρδιά..και είχα την χαρά της συνάντησης με ανθρώπους που δεν θα γνώριζα ποτέ.
Το απολαμβάνω και χαίρομαι.
Ετσι να ανταμώνουμε!!!

Margo είπε...

Και εγώ έτσι ξεκίνησα Πέλα μου πιο άσχετη δεν υπήρχε. Μεγάλο πείσμα όμως και πολλά πολλά ξενύχτια! Η χαρά όμως από όλα αυτά που αριθμείς ήταν τόσο μεγάλη που δεν με ένοιαζε καθόλου η έλλειψη ύπνου:)
Αυτό με το blog σου που χάθηκε να ξέρεις συμβαίνει κάποιες φορές, πρόσφατα το έπαθε η Maximus και δεν ήταν η πρώτη φορά. Εύχομαι να μη σου ξανασυμβεί και εμένα επίσης νομίζω θα πάθω κατάθλιψη:))

Όμορφα να περάσεις αυτές τις μέρες και καλή συνέχεια στη μπλοκογειτονιά!

iamaticus είπε...

ΙΛΥ ΜΟΥ....

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

BLOGGATA!!!!

EEE!!!
Eγω οταν διαβασα το "Ιλυς του χρονου"...καταγοητευτηκα!!!

Τι ωραιο (σκεφτηκα)!!!!:
ΠΟΙΗΤΙΚΟ που ΔΙΑΒΑΙΝΕΙ....
ΓΗΙΝΟ που ΕΝΘΗΜΕΙ...

Ποια να ειναι αυτη?? (σκεφτηκα)

ΟΙΚΕΙΑ σαν την ΣΚΟΝΗ...
ΜΥΣΤΗΡΙΑ σαν ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ...

Ειναι εκτοτε η ευγενης φιλη μου...

Δεν την εχω γνωρισει απο κοντα...
Αλλα μοιαζει σαν να ειχαμε απο παλια συναντηθει....

ευχαριστιες

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@poet
ετσι όπως τα λες Τόλη..ένας τόσο καινούργιος..απέραντος κόσμος που μπορείς να τον έχεις παρέα σου σε μια γωνίτσα του σπιτιού σου!!Απίστευτο και πολυ το χαίρομαι..
Καλές γιορτές σου εύχομαι!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Mε τα φτερά της ψυχής
Ειρήνη μου μη νομίζεις..ακόμη νήπιο είμαι σ'αυτά..αλλά το παλεύω :)
Kαλές γιορτες σου εύχομαι κορίτσι μου με υγεία και αγάπη!!φιλιά!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@fotis
Αχ βρε Φώτη μου..αυτόν τον χρόνο..ποτέ δεν μου φτάνει..ΝΑ μια καλή ΕΥΧΗ!!
με την ΡΊΚΗ όποτε μιλάμε στο τηλ.όλο με πειράζει και με τσιγκλάει..πότε θα με κάνει να πάρω το αεροπλάνο ποιος ξέρει..χα..χα..
Χρόνια Πολλά!!Τα πιο όμορφα σου ευχομαι μαζί με το Μαράκι σου!!
ΦΙΛΙΑ!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Meggie
Eτσι και μη χειρότερα meggie μου..δεν με πείραξε το αναλφάβητη..πιο πολύ με πείραξε που με θεώρησαν ανεπιδεκτη μαθήσεως χα..χα..

Οτι καλύτερο σου ευχομαι μέσα από την καρδιά μου!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@ΕΥΡΎΝΟΟς
Ναι βρε Τρελέ μου..και δεν είναι τυχαίο που μέσα σε χιλιάδες..ακουμπήσαμε κάποιοι και κάναμε την γειτονια μας μια αγκαλιά..
με ότι και με όσους ταιριάζουμε συνεχίζουμε ακόμη και εδώ!!
Είδες πόσο με ξέρεις ακόμη και στην μουσική!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!
ΟΤΙ ΚΑΛΛΎΤΕΡΟ ΣΟΥ ΕΎΧΟΜΑΙ ΤΟ ΑΞΊΖΕΙς!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Γιαννα μου..κάπου το'χασα το παιχνίδι χα..χα..5πλην 5 συν.. ήταν αλλά παρορμητική ούσα..τους όρους και τους κανόνες τους πηρα σβάρνα..αλλά το γεγονός είναι ότι απολαμβάνω αυτή την εμπειρια με ΦΙΛΟΥς σαν και εσάς τολμώ να πω..ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑς!!

καλες γιορτες!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη
Αυτή την χαρα της "συνάντησης" απολαμβάνω και χαίρομαι και εγώ!!
Καλό μας κάναν τα καμάρια μας με το να μας τσιγκλάνε που και που εε;;
Καλά Χριστούγεννα με υγεία!!!

Νικόλας K. είπε...

Καλημέρα:-)
Ποτέ δεν είναι αργά για να μάθεις πράγματα αρκεί να υπάρχει διάθεση. Η περιέργεια είναι αυτή που έκανε τον άνθρωπο να προχωρήσει...
Εύχομαι καλές γιορτές μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάς.
Ν.Κ.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Margo
Kαπως έτσι αρχίζουν όλα στη ζωή Μαρία μου εε;όμορφα και ασχημα..αυτή ηεμπειρία είναι απο τις όμορφες..αλλιως πως θα σας γνώριζα..:)
Nα'μαστε καλά και να ανταμώνουμε..και που ξέρεις κάποια στιγμη και από κοντα για μια αγκαλιά!Που λέει και ο φίλος μας ο Ευρύς!!
Τις ευχές μου για τα καλύτερα!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@IAMATICUS
ΓΙΑΤΡΕ μου!!!Με συγκινείς!!!
(δεν με έχεις συνηθισεις σε τέτοια σχόλια :)
Είναι αυτό που πιστεύω...ανάμεσα σε πολλααα blogs στέκεσαι..ακουμπας..σε ότι σου φαίνεται "οικείο" και σε ερεθίζει.. να ανακαλύψεις αν το "μυστηριο"πίσω απ'το φαίνεσθαι..ΕΙΝΑΙ..
Μια κοινωνία και εδώ..τις πιο πολλές φορές πιο "αληθινη"γνωρίζεις τον άλλο"γυμνό"από το αληθοφανές που επικρατει στις κατ'εικόνα συνευρέσεις...
και αναγνωρίζεσαι με όσους έχεις "συναντηθεί" από παλιά...
Με ότι ταιριάζουμε..συνεχίζουμε..

Χρόνια καλά σου εύχομαι !!!και να ανταμώνουμε!!

Καλυψώ είπε...

Πελα μου γλυκια
Χρονια πολλα και χαρουμενα
γιατι οπως λεει και η μεγαλειοτατη
Πεταλουδα η χαρα ειναι πολυ σημαντικη
Να ναι η ζωη σου γεματη αγαπη και αγαπη και αγαπη..και να μας χαριζεις
οσο ωρες μπλογκινγκ αντεχεις..χιχι

Εμεις σαφως αντεχουμε να σε διαβαζουμε..
σε φιλω γλυκα
Χαρουμενα Χριστουγεννα!!!!

IonnKorr είπε...

Χρόνια Πολλά
βρε Πέλα και απο μένα κι ας με ξεχνάς

Να περάσεις τις γιορτές όλο καλύτερα γίνεται.

Υγεία και ευτυχία νάχεις.

Ιωάννα Λουλάκη είπε...

Σα να χαθήκαμε λίγο Πέλα μου... Αλλά όχι! Το bloging μάς ανταμώνει πάλι!.. Νιώθω πως όλοι μας θεωρούμε το bloging σημαντικό κομμάτι της ζωής μας... Είναι ένας χώρος, μια γωνιά όπου συναντιόμαστε όσοι ...συμπίπτουν οι ιδιοσυχνότητές μας...και νιώθουμε-ζούμε αυτά που νιώθουμε-ζούμε!..
(να τα πούμε και εκ του σύνεγγυς μετά τις γιορτές...)

Roadartist είπε...

Χρόνια πολλά και χρόνια καλά!!!
Καλά Χριστούγεννα..
Με πολύ αγάπη και υγεία..
Να είσαι πάντα καλά, εσύ και οι αγαπημένοι σου..και εδώ κοντά μας.. το blogging φέρνει κοντά τους ανθρώπους δεν τους αποξενώνει..

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Νικόλα μου είμαι υπερ της δια βίου μαθησης..κάποιος μου είχε πει κάποια στιγμή ότι το πολύ διάβασμα δεν είναι καλό..τώρα λένe για το bloging..εε εγώ είμαι απ'αυτούς που επιμένουν :)
oπως είπες..σε όλα η διάθεση μετραει..
Να'σαι καλά και ν'αγαπάς πολυ!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@ΚΑΛΥΨΏ

Στελλα μου σου εύχομαι όλα τα καλύτερα να έρθουν στο διάβα σου όπως εσυ αγαπάς να είναι!!
χαμάγελα και αγάπη σου στέλνω!!Να μου φιλήσεις τις ακριβές σου αγαπούλες!!!
Μια αγκαλιά!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Ιονννν παράπονο εσύ;;; τι να πω εγώ εε;;
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!Χαρούμενα..αισιόδοξα..και με υγεία!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@Ιωαννα
Χρόνια Πολλά !!Να περ'ασεις όμορφα με την οικογένειά σου!!
Καποια στιγμη θα βρεθου με και από κοντα..

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@roadartist
Αρτίστα μου ναι και εγώ το πιστευω μας φέρνει κοντα κοντα μια "ανάσα"που λένε :)
γιάυτό και εγω επιμένω και είμαι εδώ !!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΛ και αγαπησιάρικα!!
ενα ΦΙΛΙ και από μένα!!!

kariatida62 είπε...

Καλή Χρονιά Πέλα μου, υγεία και δημιουργικότητα σου εύχομαι...
Να χαίρεσαι την οικογένεια και του χρόνου πάλι μαζί μπλογκάροντας...χαχα!
Εχεις ιδιαίτερα φιλιά και απο το μαμουνάκι μου...
Θέλει να σου τραγουδήσει πρώτο τα κάλαντα:
http://www.youtube.com/watch?v=C9V__Pvo57U&feature=related
KAΡΥ και ΜΑΜΟΥΝΙ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλη χρονια φιλη μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Phivos Nicolaides είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και κάθε χαρά σε σένα και την οικογένειά σου!

Ανώνυμος είπε...

Η χαρά των γιορτών ε;;;
Καλά ειναι!

Εγω χτες βραδυ παντως τα επινα με μια φιλη!

Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεια και αγαπη!

φιλια πολλα